tirsdag 1. juli 2014

Bursdag. Og uteblogging.

Jeg har vært litt misunnelig på dem som har gebursdag i sommerhavåret. De kan ta feiringen utendørs. Det er i hvert fall en jeg vet om som har fødselsdag i dag. 1. juli for nøyaktig 3 år siden så denne bloggen sitt lys. På den første dagen av en av de lyseste månedene i året. Da påbliserte jeg mitt første blogginnlegg. Derfor sitter jeg her ute nå og skal liksom skrive noen linjer i sakens anledning. Ja, for jeg tror ikke det blir snakk om stort mer. Jeg sitter her kun iført shorths og en kortermet topp, utstyrt med iPad og leselist. For all del, jeg har ørepropper i ørene, så ikke naboene uønsket må ta del i denne markeringen. Jeg har feiret med skillingsboller og iskaffe i hagen og vurderer sterkt og følge opp med en iskrem. Forresten tror jeg ikke at jeg skal vente så lenge med den sjefsavgjørelsen, for en treåring har som vi vet ikke så mye utholdenhet.


Jeg vil lene meg ut over rekkverket på altanen og rope det ut med skikkelig utestemme: Gratulerer med dagen, kjære bloggen min!

5 kommentarer:

Mormorfarmor Inger sa...

Hurra for blogg som fyller tre år, ja den vil jeg gratulere!
Jeg roper og synger sammen med deg, Cecilie! Tre ganger hurra!
God sommer!

Rødhette sa...

Gratulerer med 3-årsbursdag for bloggen! Godt jobbet! Og fortsett som du stevner! :)

Anonym sa...

Herlig Cecilie, grattis med treåringen!

Anonym sa...

Gratulerer gratulerer gratulerer - en gang per år!

Du har sunget sangen, ja?

Cecilie von der Ohe sa...

Tusen takk for gratulasjonshilsener til bloggens lille jubileum. Jeg håper det kan komme flere og større merkedager.