tirsdag 15. november 2011

Svar på gjettekonkurranse

Nå har jeg ikke samvittighet til å holde dere på pinebenken lenger. Jeg går ut fra at dere har lagt våken om nettene i frustrasjon over ikke å vite hva denne sprø damen ikke har gjort. Her kommer fasiten. Jeg har flydd i helikopter 2 ganger. Den siste gangen var da jeg måtte komme meg opp i riktig høyde for å hoppe ut i fallskjerm. Ta det med ro, det var selvsagt tandemhopp. Blinde får ikke lov å hoppe alene i Norge. Å hoppe i fallskjerm var en helt unik og spektakulær opplevelse. Å være i fritt fall, var som å flyte på en madrass som ikke fantes. I grunnen likte jeg bedre minuttene etter at skjermen hadde løst seg ut. Jeg har ikke vært i Isreal. Det er et land jeg aldri har hørt om. Her har det nok sneket seg inn en aldri så liten skrivefeil. Der i mot har jeg vært i Israel, men det var pyton og frister ikke til gjentakelse. Det er tydelig at dere ikke kjenner denne bloggeren, for hadde dere gjort det, så hadde dere aldri tvilt et sekund på at det 4. punktet er galt. Jeg har ikke hatt en kvelerslange rundt halsen. Jeg fikk tilbudet den ene av de to gangene jeg har vært i Praha, men jeg avslo etter litt overveielse. Jeg hadde litt lyst, men hva hadde skjedd dersom jeg hadde blitt bitt med hensyn til reiseforsikring og slikt? Jeg har vært hjemme i hagen hos Mille-Marie Treschow på Fritzøehus i Larvik. Jeg leste på nettet at det skulle være konsert i borggården på Fritzøehus inkludert omvisning i både den ytre og den indre hagen. Et slikt tilbud får man jo ikke hver dag, så selvsagt slo jeg til.


http://www.op.no/kultur/article2192271.ece


Ha en fortsatt fin tirsdag med unike og spektakulære opplevelser!

4 kommentarer:

Pia sa...

He he, jeg rakk ikke å gjette. Men jeg hadde nok tippa at fallskjermhopping var feil. Du er tøff! Vet ikke om jeg hadde turt det....

Mormorfarmor Inger sa...

Da vant ikke jeg nei! Jeg hadde aldri tort å hoppe i fallskjerm, og heller ikke hatt kvelerslange rundt halsen!

Klem fra Inger

Elisabeth, innerst i veien sa...

Nei søren. ;.)

Mariann sa...

Wow, du er tøff! Fallskjerm hadde jeg aldri turt! Moren min (!) og lillebroren min har gjort det.