søndag 31. juli 2011

Kald kakao

Kald kakao

De fleste som kjenner meg har nok fått med seg at min yndlingsdrikk er kakao. Jeg drikker kakao i alle varianter: både pulver som skal røres ut i kokende vann og vanlig kakao som kokes opp sammen med melk. Årets sommerdrikk er kald kakao. Jeg koker opp en liter kakao, heller den i en mugge og setter den i kjøleskapet. På varme sommerdager er et krus med kald kakao etter min mening et godt alternativ til både smoothie og juice.

http://no.wikipedia.org/wiki/Kakao

Ha en fin sommerdag med varm eller kald kakao!

4 kommentarer:

Mormorfarmor Inger sa...

Flott tips! Høres veldig godt ut!
Kos deg med kald kakao og varm sommerdag!

Klem fra Inger

Pia sa...

Kald kakao har jeg faktisk ikke smakt, trur eg...

Hilde sa...

Takk for besøk og hyggelig kommentar inne hos meg!

Så fine innlegg du har om hvordan synshemmingen påvirker ulike deler av livet.

Til tross for min store entusiasme for sjokolade, så liker jeg ikke kakao. Forunderlig! Kos deg med kakaoen, du :o)

Cecilie von der Ohe sa...

Jeg har ikke drukket kakao i dag. Jeg elsker kakao, men er ikke så glad i sjokolade selv om jeg må innrømme at det er godt av og til og da bør det helst være mørk sjokolade.