søndag 1. juli 2012

Hurra!

Jeg har tidlige i år skrevet to fødselsdagsblogginnlegg. Her kommer det tredje. I dag fyller nemlig bloggen min 1 år. En slik dag bør ikke forbigås i stillhet. Det var fredag 1. juli i 2011 at jeg skrev mitt første famlende blogginnlegg. Til tross for at jeg til tider kan være ganske fraværende her i Blogglandia, har antall lesere og følgere økt jevnt og trutt. Jeg våknet til et strålende bloggevær i dag tidlig med regn som trommet mot bakken. Hvordan feirer man en ettåring? I dag burde bloggen vært pyntet med ballonger, og jeg skulle ha stjålet et bilde av en fødselsdagskake med 1 lys, fra et sted her ute på verdensveven, som jeg sjenerøst skulle delt med både mine gamle og eventuelle nye lesere. Det går ikke. Pynting og kakebaking er noe av det jeg må ha hjelp til i både den virtuelle og i den fysiske verden. Av den grunn blir det kun den stolte bloggeierinnen som i ettermiddag forhåpentligvis får nyte et lite velsmakende sjokoladekakestykke fra Joker. Det kan vel også hende at det vanker en skillingsbolle. Iskrem hører vel også med i et vellykket fødselsdagsselskap. Nå ser jeg frem til et nytt bloggeår sammen med dere. Det begynner i dag.


Gratulerer med dagen, kjære bloggen min!

7 kommentarer:

Mormorfarmor Inger sa...

Hipp hurra og gratulerer med 1-års dag til fine bloggen din, Cecilie! Tror jeg har fulgt deg ganske lenge, og det skal jeg fortsette med! Kos deg med kake og is, og kanskje norske jordbær? Og ha en fortsatt fin sommer!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Gratulerer med ettårsdagen! Kos deg med kake, is og boller - full pakke.

Rødhette sa...

Gratulerer med dagen! Du har en flott blogg! :)

Elin sa...

Gratulerer! :-)

Anonym sa...

Gratulerer så mye!
Ettåringer lærer å gå og snart løper de, slik er det nok med bloggen din også.

Feiring må til og kake sier vel ingen nei til?

Det er ikke så nøye hvem som har bakt den så lenge den smaker som den skal.

Jeg ser fram til mange flere innlegg fra deg!

Mayen sa...

Kos deg med kake ;o) Og spis gjerne en skje for oss andre ;o)

Kjersti sa...

Hipp hurra for bloggen din og for deg! Jeg er litt seint ute, men en god bursdag feires vel i flere dager....!!??!!