fredag 15. februar 2013

Avskjed og ny start

Jeg har kjøpt ny PC med alt tilbehør. Den gamle maskinen min har vært i lang og tro tjeneste hos meg i nesten 7 år. Det er vel mye mer enn det man kan forvente. I alle disse årene har den vært til både nytte og glede, men nå er det ubønnhørlig slutt. Den går av med pensjon. I dag får jeg forhåpentligvis satt opp det nye datautstyret. Da blir det nytt operativsystem som jeg må lære meg. Det kan også oppstå problemer med leselisten som jeg bruker til å lese teksten på skjermen med. Hvis jeg blir borte fra bloggen lenge, kan det ha med noe av dette å gjøre.


Fin fredag, og god helg!

6 kommentarer:

Mormorfarmor Inger sa...

Gratulerer med ny PC, Cecilie! Håper overgangen blir fin, spennende og uten for mye krøll.
God hælj fra Inger

Elisabeth, innerst i veien sa...

7 år er en voksen alder for en pc. Lykke til med den nye, og god helg.

Cecilie von der Ohe sa...

Nå er jeg faktisk oppe og går med den nye PC-en. Den gamle leselisten fungerer ikke sammen med den nye maskinen, men jeg får ny list, så det er ikke noe problem. Jeg får låne en list med 40 tegn mens jeg venter på den nye.

Pia sa...

Gratulerer med ny PC:)

Coach og mindfulness instruktør Bente sa...

Fant bloggen din idag, og gleder meg til å fortsette å følge deg, så håper overgangen til ny pc går fort.
Ha en fin fin helg
Bente

Cecilie von der Ohe sa...

Velkommen skal du være, Bente. Jeg håper du liker det du finner her. Denne bloggen skiller seg jo en god del ut fra det som er vanlig.